|
|
|
|

A bajnokságról
A párhuzamosan futó WSR 3.5 szezonunk mellett, ez a bajnokság lesz az, amely kiszolgálja a túraautókat kedvelõ versenyzõinket.
A versenynapok két futamból állnak, a futamok távja minden pályán 50-60 Km közé tehetõ. Az idõmérõn elért eredmény adja meg az elsõ és második futam rajtrácsát azzal a különbséggel, hogy az elsõ 8 sorrendje megfordul a második versenyre.
A liga részvételrõl
A bajnokság futamain való részvételhez továbbra is szuperliszensz szükséges. A szuperliszensz megszerzésének jelentõsen egyszerûsödött menetérõl minden információ részletesen megtalálható a Liga szabályzat 14. bekezdésében.
Nevezés a futamokra
A versenyeket megelõzõ egy hetes tesztidõszakokban van lehetõség a Hopto szerverén bármikor megfutni az aktuális futam nevezéshez szükséges szintidõt. A teszttáblázat a befejezett edzéseket követõen automatikusan frissül. A szintidõ megfutására és a nevezés leadására, legkésõbb az aktuális versenynapon - jelen esetben szombaton - déli 12h00-ig van lehetõség. Továbbá, elengedhetetlen feltétel ebben a bajnokságunkban is, a profil oldal maradéktalan és szabályos kitöltése, kiváltképpen az avatar képre, és a megadott adatok valóság tartalmára vonatkozólag.
A bajnokságban használt modról
A bajnokság lebonyolításához a Tamás Pongrácz (Tommy78) által fejlesztett Seat Leon EuroCup 2014 módot fogjuk használni gyári festésekkel. Reméljük, hogy mindenkinek elnyeri a tetszését majd ezeknek az autóknak az irányíthatósága, viselkedése. Bízunk benne, hogy izgalmas, sikeres versenyeket, bajnokságot tudunk futni ezzel a móddal.
Csatlakozás a szerverhez
Kizárólag a Hopto Connector programmal!
A liga adminisztrátorai
Zsolt25 Fekete0012
|
# | versenyzõ |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | pont |
---|
1 |
Gabesz
| 0 | 0 | 33 | 25 | 22 | 25 | 18 | 25 | 25 | 21 | 28 | 30 | 27 | 22 |   |   | 301 |
2 |
fekete0012
| 0 | 0 | 23 | 18 | 33 | 18 | 25 | 20 | 24 | 18 | 22 | 21 | 20 | 0 | 22 | 25 | 289 |
3 |
viktor7718
| 0 | 0 | 15 | 16 | 17 | 15 | 22 | 16 | 17 | 19 | 20 | 0 | 20 | 21 | 27 | 30 | 255 |
4 |
nagygeri
| 0 | 0 | 19 | 21 | 20 | 22 | 0 | 18 | 21 | 20 | 18 | 25 | 22 | 0 | 22 | 21 | 249 |
5 |
DomonkosSandor
|   |   |   |   |   |   | 30 | 30 | 33 | 30 |   |   | 33 | 30 | 33 | 22 | 241 |
6 |
Adam
|   |   | 17 | 20 | 19 | 19 | 20 | 15 | 18 | 17 | 22 | 20 |   |   | 19 | 20 | 226 |
7 |
Edem94
| 0 | 0 | 22 | 22 | 22 | 30 | 0 | 17 | 21 | 25 | 0 | 19 | 21 | 25 |   |   | 224 |
8 |
Thomas50
|   |   | 25 | 30 | 27 | 20 | 21 | 19 | 19 | 22 |   |   |   |   |   |   | 183 |
9 |
boxos
|   |   | 14 | 17 |   |   | 0 |   |   |   | 19 | 0 | 18 | 20 | 20 | 19 | 127 |
10 |
Norbi-G
| 0 | 0 | 18 | 0 | 0 | 21 | 19 | 22 |   |   |   |   |   |   |   |   | 80 |
11 |
dodo
|   |   | 16 | 19 | 0 | 16 |   |   |   |   | 0 | 2 |   |   | 18 | 0 | 71 |
12 |
Zotya75
|   |   | 13 | 0 |   |   |   |   | 0 | 16 | 0 | 18 | 0 | 18 | 0 | 0 | 65 |
13 |
Tusy
|   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 30 | 22 |   |   |   |   | 52 |
14 |
Albano Tam
|   |   |   |   |   |   | 0 | 0 |   |   |   |   | 17 | 19 |   |   | 36 |
15 |
kdani2000
|   |   | 0 |   |   |   |   |   |   |   | 18 | 17 |   |   |   |   | 35 |
16 |
zsolt25
|   |   |   |   | 18 | 17 |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 35 |
17 |
Krisz
| 0 | 0 |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 0 |
18 |
sirhanistvan
| 0 | 0 |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   |   | 0 |
A verseny részleteiért kattints a zászlóra
Jelenleg nincs aktuális futam beállítva.
|
NASCAR FUN OVAL LISZENSZ híre A NASCAR FUN mai futamára rajt engedélyt kap: Link
Kérek minden indulót, hogy az idõmérõre jelentkezzen be TeamSpeak-re is.
|
|
WTCC 2012-13 híre Szerdán újra futam a Hungaroringen!
Aki még nem tette meg, törölje az SC festés mappáját:
GameData /Vehicles /WTCC2012 /WTCC2012 /BMW_320TC /SafetyCar
A nevezések megmaradtak az elõzõ halasztott versenyrõl. Aki nem tud jönni, lépjen vissza, hogy a szabad pilóták is nevezhessenek a fennmaradt autókba. |
|
T1 Stock Car V8 híre A megfutott idõket, és a liga szabályzatot együttesen figyelembe véve, az Admin Team a következõ rajtlistát határozta meg!
Balazs723, carlosrol, fekete0012, Norcs, Daniel10, balazsinho90, Tamas98, nagygeri, zsolt25, Tusy, Viktor24, vapoda, grande, rigalendo, 59th_Foxi, Dixie, Udy95, massa21, gyuszi, Tanus, curdsystem, Edem94, palocs, mumus70
Esetlegesen felszabaduló helyeken indulhatnak a tartalék pilóták, akik a sorban következõ érvényes nevezéssel rendelkeznek, õket fórum üzeneten keresztül szólítjuk:
Kimre85, DAny9455, sirhanpeter, Gabesz, Tasitibi
|
|
NASCAR FUN OVAL LISZENSZ híre A NASCAR FUN mai futamára rajt engedélyt kap: Link
Tartalék ha valaki nem jelenne meg: kacsarock
Kérek minden indulót, tartalékot, hogy az idõmérõre jelentkezzen be TeamSpeak-re is. |
|
NASCAR FUN OVAL LISZENSZ híre Megnéztük és megbeszéltük egy páran, hogy mi is történt az elsõ versenyen.
Összességében nem volt annyira gáz a futam, és néhány fontos hibára fény derült.
1. A legtöbb balesetet a szélárnyékhoz való ragaszkodás okozta, valamint ez tetézve a spotter figyelmen kívül hagyása. Amikor már beszél, hogy melletted vannak akkor már nem szabad ívet változtatni még akkor se ha így lemaradsz a szélárnyékról.
2. Sárga fázis alatt a "harmonikázást" fõleg az okozza, hogy ha valaki lemarad akkor gyorsan fel akar zárkózni. Emiatt ugye padlógáz, majd satufék. Ezt 2-3 kocsival mögötte már nem tudják lekövetni. A PC 100km/h-val megy, ha lemaradsz akkor is :). Tehát elég pl: 105-el menni, mert akkor is utol fogod érni a mezõnyt. Ha nagyon lemaradsz akkor a hibás magyar fordításban az rFactor azt írja "vezess lassan!" Helyesen "túl lassan vezetsz!" lenne. Ha ilyenkor (kb 2-3 szor figyelmeztet) nem zárkózol kicsit feljebb akkor a sor végére irányít büntetésül.
3. Rajtnál és újra-rajtnál figyeljünk arra, hogy a megfelelõ sebességben legyen a váltó, mert különben túl lassú lesz a gyorsulása a kocsinak, és a mögötted lévõt fékezésre kényszeríted akkor amikor pont padlózni kellene. Ilyen miatt több rajtbaleset is történt, meg büntetés kiosztása a játék által annak aki balról kikerülte a lassabb autót.
A köv verseny California, ahol a kanyarokban el kell venni a gázt. A kanyarból kijövet figyelni kell. A spotter használata erõsen ajánlott, szinte kötelezõ. Ha vannak melletted jobb oldalon akkor fel kell adni az ideális ívet.
Érdemes bekapcsolni a kipörgésgátlót, mert a rövidebb áttétel miatt 2.-ban még egyenes menetben is hajlamos kitörni a hátulja ha lepadlózod az újra-rajtnál.
Úgy vettem észre, hogy a boxba könnyebb a pályáról közvetlen behajtani, mint az arra kijelölt szervizúton. Mivel minden versenyen induló lesz TS-en is így ha valaki zöld alatt akar kimenni a box-ba és vannak mögötte szóban jelezze. Így elkerülhetõ a ráfutásos baleset. Sok sikert a futamon!
|
|
|
|
Versenykörülmények
Lebonyolítás
Versenynap: |
Szombat |
Idõmérõ: |
18:45 - 19:00 (~15 perc ) |
WarmUp: |
19:00 - 19:10 (~10 perc / 1 próbarajt) |
Race 1: |
~19:10 |
Race 2: |
~19:50 |
Szerver beállítások
Gumikopás: |
normál |
Üzemanyag fogyasztás: |
normál |
Mechanikai meghibásodás: |
normál |
Autósérülés: |
50% |
Megengedett segítségek: |
Kuplung [ F11 ] |
Zászló szabályok: |
csak büntetések (nincs SC) |
Versenytáv: |
50-60km között |
Rajt: |
Felvezetõ / Álló |
Verseny pontozása
1. | 30p |
2. | 25p |
3. | 22p |
4. | 21p |
5. | 20p |
6. | 19p |
7. | 18p |
8. | 17p |
9. | 16p |
10. | 15p |
11. | 14p |
12. | 13p |
13. | 12p |
14. | 11p |
15. | 10p |
16. | 9p |
17. | 8p |
18. | 7p |
19. | 6p |
20. | 5p |
21. | 4p |
22. | 3p |
23. | 2p |
24. | 1p |
Idõmérõ pontozása
|
|
Jelenleg ennek a ligának nincs külön szabályzata.
|
|
|