HOPTO
32,035,300 látogató
Aktuális bajnokságok:
        
 
Aktuális ligák

Rfactor 2 szerver
Teamspeak


Facebook
 
Hopto.hu VIP
Csatlakozok
A hopto.hu autószimulátoros közösség facebook csoportja.
 
Lezárult bajnokságok
Golden:
Golden 2008-2009 - Tab.
Golden 2009-2010
Golden Liga 2010-2011
Golden Liga 2011-2012
Golden Liga 2012-2013
GOLDEN F1 2014
Silver:
Silver 2008-2009 - Tab.
Silver 2009-2010
Silver Liga 2010-2011
Open Wheel:
OW1 Formula BMW (1)
OW1 Formula BMW (2)
OW2 Indycar
OW1 Formula Renault (1)
OW2 GP2
OW1 Formula Renault (2)
OW1 Formula Master (1)
OW1 Formula Master (2)
OW1 Formula Reiza F3
OW1 Formula Predator
F1 1994
OW1 WSR 3.5
OW1 World Series by Nissan
HOPTO GP2 2014
WSR 3.5 RELOADED
F1 1976
Silver F1
Túraautó:
HTCC - BMW GTR
Sörliga Gallardo
Sörliga RETRO Minikupa
K1 Clio (1)
T1 Clio (2)
T2 Aston Martin
T1 Alfa Romeo 147 világkupa (1)
T2 BMW Z4
T3 Porsche
Night Fun Cup
T1 Alfa Romeo 147 világkupa (2)
T2 BMW Z4 (2)
T3 Ferrari 458
T1 Skoda Fabia (1)
T1 Skoda Fabia (2)
T2 Corvette
T1 BMW1 (1)
T2 GT3
T1 BMW1 (2)
WTCC 2011-2012
T1 Honda S2000
T1 DTM 1994
T1 Stock Car V8
WTCC 2012-2013
WTCC 2013
DTM 2013
V8 Supercars
Porsche GT3
Seat Leon Eurocup
Radical SR8
ADAC GT
WV Scirocco
Gokart:
I. Gokart Bajnokság
II. Gokart Bajnokság
III. Gokart Bajnokság
IV. Gokart Bajnokság
Liszensz:
McLaren F1
Formula Nippon
F1'91
Champ Car
HTCC FIA GT
HTCC Seat
rFactor2:
RF2 Porsche GP
Egyéb:
1. Születésnapi kupa
1979 GP Classic
I. Sprint Liga
FSone 2008 Teszt
2. Születésnapi kupa
Karácsonyi kupa 2009
Toyota Atlantic ovál
Nyári kupa 2010
F1 2004 Liga
Karácsonyi kupa 2010
Summer Raly 2011
3. Születésnapi kupa
II. Sprint Liga
NASCAR FUN
rFactor2 Renault Megane
OWT BEST MIX
III.Sprint Liga
Race07:
WTCC 2007
Truck Series
Search the site

Enter words:


Fórumtéma megtekintése
HOPTO LIGA | HOPTO LIGA t?rsalg?
Oldal: 8 / 24 << < 5 6 7 8 9 10 11 > >>
Szerzõ RE: F1 2004
Thomas50
Moderátor

Hozzászólások: 2325
Lakóhely: Püspökladány
Regisztrált: 2009.09.19

x22 x39 x40
Elküldve: 2010.05.24 06:27
Jó reggelt, emberek!
Lehet korán van, és azért lassú a felfogásom, vagy vaksi vaok, de a tabellát nem vágom. Nem mintha lényeges lenne ha nem lesz 2 liga tovább, de az A-sok eredménye a B oszlopban van, aztán meg Carlos nyerte az A-t nem vágom hogy miért a 2. Stilo 2. helyével az A-ban miért 4. stb stb....
Szerzõ RE: F1 2004
Thomas50
Moderátor

Hozzászólások: 2325
Lakóhely: Püspökladány
Regisztrált: 2009.09.19

x22 x39 x40
Elküldve: 2010.05.24 06:31
Ja, de, vágom már, csak kellett 1 KV...
A dupla helyezések miatt, és ha az eredmények a megfelelõ oszlopba kerülnek akkor helyre áll a sorrend: Megggint Roli az élen smileysmileysmiley
Szerzõ RE: F1 2004
Thomas50
Moderátor

Hozzászólások: 2325
Lakóhely: Püspökladány
Regisztrált: 2009.09.19

x22 x39 x40
Elküldve: 2010.05.24 06:43
Ja, amúgy grt a futamhoz, én 4-es hûtõvel mentem,igen csak magas szárnyakkal (30 felett elöl-hátul) 5-ös hûtõn valszeg kibírta volna még azt a 2,5kört az agresszív kihúzatásaim ellenére is smiley
Családi gondok miatt csak vasárnap délután tudtam a verseny körülmények tesztelésével foglalkozni és a motorhûtés problémájára már kevés volt az idõ.smileye a gumi melegedést viszont megoldottam helyes beállítással nem melegszik túl, 1 Pittel tudtam menni és alig sárgultak be a kiállás elõtt.
Szal a gumi téma setup kérdése, nem biztos hogy hozzá kell piszkálni, a CC-ben se tettük pedig ott se volt egyszerû a gumi kérdés...smiley
Szerkesztette: Thomas50 - 2010.05.24 07:47
Szerzõ RE: F1 2004
Thomas50
Moderátor

Hozzászólások: 2325
Lakóhely: Püspökladány
Regisztrált: 2009.09.19

x22 x39 x40
Elküldve: 2010.05.24 07:07
Igen, még annyit, hogy elképzelhetõnek tartom, hogy 1-el kisebb motorerõ, vagy 1-200-as fordulatszám csökkentés is elég a motorhûtés problémára szóval setuppal megoldható...gondolom azért ezek az opciók nem véletlenül vannak a játékban, szóval továbbra is az a véleményem, hogy nem biztos hogy bele kellene nyúlni...smiley
Viszont ha a szeron kivan lõve a mechanikai meghibásodás, hogy teszteljük ki??? smiley
Szerzõ RE: F1 2004
Overdrive
Tag

Hozzászólások: 581
Lakóhely: Budapest
Regisztrált: 2008.01.14

x1
Elküldve: 2010.05.24 09:18
Mûszakilag nekem sem volt gondom, pedig híresen nagy setup luzer vagyok! smiley
Egy két részletre oda kell figyelni,(fodulatszám-motor-fék hûtés stb.) és akkor nincs galiba.


Pensioners to the world!!
Szerkesztette: Overdrive - 2010.05.24 09:20
Szerzõ RE: F1 2004
Tusy
Moderátor

Hozzászólások: 1163
Lakóhely: Kassa
Regisztrált: 2009.02.26

x43 x34 x32
Elküldve: 2010.05.24 09:38
egyetertek thomassal, szerintem se kene belepiszkalni. En is meg tudtam oldani, vagyis hat nem is nagyon oldottam mer a setupom ugy sikerult hogy kimeletes volt a gumikkal, es nem koptak el ido elott a gumik. Ja, es persze vezetessel is jelentosen lehet csokkenteni a melegedest. (finomabb kormanymozdulatok, lassab kanyarsebesseg stb.) A motorral sincs gond szeerintem, azert altalaban nem szoktak igazi forma1-ben max fordulatszammal es motorerovel menni szoval ezt is meg lehet oldani. (esetleg hamarabb felvaltani).
Nekem a fekeim mentek el de csak 2-es hutessel mentem es az tenyleg keves volt. Erre legkozelebb odafigyelek.

Mindent osszevetve velemenyem szerint ez adja meg a fuszeret az egesznek. Setup modositasaval es egy kis odafigyelessel megoldahato a dolog. smiley


Szerzõ RE: F1 2004
Thomas50
Moderátor

Hozzászólások: 2325
Lakóhely: Püspökladány
Regisztrált: 2009.09.19

x22 x39 x40
Elküldve: 2010.05.24 09:41
Mondom én, hogy a fordulatszám határ sanszos...smiley
Tessék, Over szerint is, Tusy szerint is smiley
Szerkesztette: Thomas50 - 2010.05.24 09:42
Szerzõ RE: F1 2004
Thomas50
Moderátor

Hozzászólások: 2325
Lakóhely: Püspökladány
Regisztrált: 2009.09.19

x22 x39 x40
Elküldve: 2010.05.24 09:44
És teljesen egyet értek Tusy hsz.-vel fõleg az utolsó két mondattal...smiley
Szerkesztette: Thomas50 - 2010.05.24 09:46
Szerzõ RE: F1 2004
GyaxyBoy
Tag

Hozzászólások: 15
Lakóhely: Mezõberény / Békés megye
Regisztrált: 2010.04.30

Elküldve: 2010.05.24 11:51
NEm is tudtam, hogy volt 'B' futam is! smiley Francba! Pedig, ha tudtam volna, akkor indúltam volna és biztos nyerek! smiley
Lesz még 'B' futam? Szerintem sokan nem tudtak róla!
Mert olvastam itt olyat is, hogy nem lesz! Kár érte! Fõleg, ha megint ilyen nagy létszám lesz a teszt idõknél! smiley
Egyébként nem lehetne ilyen módosításokról valami körüzit kapni? Mert én csütörtöktõl nem tudtam jönni játszani, meg nem is volt kedvem, mert csak délelõt értem rá tesztelni szinglében és mivel nem sikerült az idõmön javítani, fel sem jöttem ide, megnézni a helyzetet, mert rosszabb idõ biztos nem lesz, csak jobb! És már csütörtökön is 2-3 másodperc hátrányom volt a szint idõhöz! smiley
De ha tudtam volna, hogy lehet jönni csatázni presztízsért, akkor jöttem volna! smiley
Én szeretném hogy legyen, fõleg ha nem kerülök megint be! smiley
Szerkesztette: GyaxyBoy - 2010.05.24 12:01
Szerzõ RE: F1 2004
carlosrol
Tag

Hozzászólások: 1537
Lakóhely: Adács
Regisztrált: 2008.03.21

x259 x181 x95
Elküldve: 2010.05.24 12:16
Gyaxybox, már 4-5 nappal korábban témázás volt a fórumban róla, fõoldalon cikk jelent meg róla és rikítósárga színnel a fontos infók ablakba is be volt írva. Ha fõoldalt nem olvasol, akkor körüzenetet miért is olvasnál? A megoldás: juss be a 24-be, kezdheted az ausztrál pályán egy 22-es idõvel mondjuk smiley


Szerzõ RE: F1 2004
Nordred75
Tag

Hozzászólások: 419
Lakóhely: Budapest / Aszód
Regisztrált: 2009.09.07

Elküldve: 2010.05.24 12:34
Thomas50 írta:
Igen, még annyit, hogy elképzelhetõnek tartom, hogy 1-el kisebb motorerõ, vagy 1-200-as fordulatszám csökkentés is elég a motorhûtés problémára szóval setuppal megoldható...gondolom azért ezek az opciók nem véletlenül vannak a játékban, szóval továbbra is az a véleményem, hogy nem biztos hogy bele kellene nyúlni...smiley
Viszont ha a szeron kivan lõve a mechanikai meghibásodás, hogy teszteljük ki??? smiley


Ez igaz Thom, csak az a baj, hogy nem mindenkinek van ideje több száz tesztkörre, hogy ezt kikísérletezze. Én pl örülök ha 80-100 kört összerakok, ami arra elég, hogy az adott moddal kiatózzam a pályát. Setupolásra szinte 0 az idõm (meg utálom is smiley), verseny setupról már nem is beszélve. Gondolom nem vagyok ezzel egyedül. De végül is nekem 8, majd kérek tõletek setupot! smileysmiley


"A veréb is madár!"
Szerzõ RE: F1 2004
CiBa
Adminisztrátor

Hozzászólások: 4071
Lakóhely: Csákvár
Regisztrált: 2009.01.26

x3 x7
Elküldve: 2010.05.24 12:38
Gyaxi basszus szerdán már kint volt a hír a B ligáról,pénteken pedig kitettem a fontos infókra, a fõoldal tetejére.írtam róla hírt és felvittem a liszensz liga oldalára is.Azaz 5 helyen jelent meg.
Javaslom, hogy tedd be a könyvjelzõk közé a hopto.hu-t és iker-ókor kattints rá.


Attól, hogy valakit nem értenek meg, még nem biztos, hogy mûvész!
Szerzõ RE: F1 2004
Nordred75
Tag

Hozzászólások: 419
Lakóhely: Budapest / Aszód
Regisztrált: 2009.09.07

Elküldve: 2010.05.24 12:47
GyaxyBoy írta:
NEm is tudtam, hogy volt 'B' futam is! smiley...


smiley Pedig CiBa mester olyan hírverést csinált neki, hogy szerintem még Mezõberény fõutcáján is ki volt plakátolva... smileysmiley

ui.: nem árt minden nap benézni az oldalra, a fõoldalon egy pillanat alatt tájékozódhatsz mindenrõl. Meg jelentkezz be, mert bizonyos infókat csak így láthatsz.. smiley


"A veréb is madár!"
Szerzõ RE: F1 2004
CiBa
Adminisztrátor

Hozzászólások: 4071
Lakóhely: Csákvár
Regisztrált: 2009.01.26

x3 x7
Elküldve: 2010.05.24 12:53
Nordred írta:
Ez igaz Thom, csak az a baj, hogy nem mindenkinek van ideje több száz tesztkörre, hogy ezt kikísérletezze. Én pl örülök ha 80-100 kört összerakok, ami arra elég, hogy az adott moddal kiatózzam a pályát. Setupolásra szinte 0 az idõm (meg utálom is smiley), verseny setupról már nem is beszélve. Gondolom nem vagyok ezzel egyedül. De végül is nekem 8, majd kérek tõletek setupot!

Tibi ezzel azért nem értek egyet.Azt mindenkinek fel kell fogni,hogy ez egy online liga itt a setup a minden és aki többet gyakorol az nagyobb eséllyel indul.Nincs meghatározva max. megengedett tesztkör.
Viszont mint minden dolognál itt is a befektetett energiának meg kell térülni!Tehát ha valaki 500 kört tesztel az azt jelenti hogy rászánt 11-12 órát
az igenis megérdemli,hogy a dobogóért harcoljon és én nem is várom el,hogy odaadja azt a setupot amit 12 óra alatt hozott össze.
Gondolj bele,ha te azt mondod egy kigyúrt állatnak,hogy persze te könnyen vagy mert ráérsz gyúrni napi két órát.Szerinted örülne neked?smileysmiley

Egyébként olvastam egyszer egy rfactor fórumon,hogy ilyen szar ez az rfactor játék meg olyan szar,merthogy milyen bonyolult a setupja pedig ezzel családapák meg dolgozó emberek is játszanának,de így nem tudnak vele játszani.
Értsék meg végre,ez ligáknak van és van 1000 olyan játék amit meg mi gagyizunk,na az való nekik.Egyébként én remélem hogy az rfactor2-ben majd még többet lehet setupolnismiley
Nem rosszindulatból írom ezeket nehogy félreértsd,majd gyere szerverre és adok setupot.


Attól, hogy valakit nem értenek meg, még nem biztos, hogy mûvész!
Szerzõ RE: F1 2004
CiBa
Adminisztrátor

Hozzászólások: 4071
Lakóhely: Csákvár
Regisztrált: 2009.01.26

x3 x7
Elküldve: 2010.05.24 13:00
Akkor a modbelenyúlást vittasuk meg.
Én 19800-as max fordulattal mentem tegnap 10-es boost-al és 5-ös(max) hûtõvel.17 kör alatt égett le,de hozzá tartozik,hogy talpaltam mint az okor és minden sebességben csutkára kihúzattam.
Gumiproblémám nem volt a kemény gumi lazán bírta a féltávot,pedig én mindig gumigyilkos setupokat csinálok és úgy is vezetek.
Fékhûtõ 3-ason volt és nem volt vele gond.

Carlosnak viszont 4-es hûtõje volt 20000-es fordulattal 10-es boostal és kibírta neki a versenyt.Annyi volt a titka,hogy sokkal hamarabb felváltott.Írjátok le ti is a tapasztalatokat.


Attól, hogy valakit nem értenek meg, még nem biztos, hogy mûvész!
Szerzõ RE: F1 2004
CiBa
Adminisztrátor

Hozzászólások: 4071
Lakóhely: Csákvár
Regisztrált: 2009.01.26

x3 x7
Elküldve: 2010.05.24 13:07
Még egy dolog:aki visszaemlékszik a 2004-es futamokra.Qualin pörögtek az autók 19000-ret versenyen viszont csak 18-at.Így voltak belõve hogy kibírják a versenyt.Azis tuti,hogy nem max booston mentek,esetleg elõzéskor,de amugy 5-ös 6-oson.
Szal ez nem a mod gagyisága,hanem pontosan hogy az életszerûsége.Nekem egyedül ezekkel az unreális idõkkel van problémám.Az autó szerintem túl erõs,melbourne-ben pl az 1,19 az elég kamu idõ.
Nem a tapadás túl nagy hanem a motor sokkal erõsebb mint kellene.
Szerintem azt kell majd csinálnunk mint CC-ban.Visszavenni a boostot és elõzéskor állogatni.
Jelenleg Tusyval értek egyet,ez adja meg a fûszerét az egésznek.


Attól, hogy valakit nem értenek meg, még nem biztos, hogy mûvész!
Szerzõ RE: F1 2004
Nordred75
Tag

Hozzászólások: 419
Lakóhely: Budapest / Aszód
Regisztrált: 2009.09.07

Elküldve: 2010.05.24 13:18
Dehogy értem félre CiBa. Teljesen igazad van. Ha megnézed a szmájlikat a hsz-ben láthatod, hogy ez mennyire komoly. Legalábbis ha az utolsó mondatra gondolsz. Eddig is ezt csináltam, ezért írtam... smiley Sokan segítõkészek setup ügyben, köztük Thom is. smiley


"A veréb is madár!"
Szerzõ RE: F1 2004
Tusy
Moderátor

Hozzászólások: 1163
Lakóhely: Kassa
Regisztrált: 2009.02.26

x43 x34 x32
Elküldve: 2010.05.24 13:19
en feltavig jutottam csak a fekek miatt, 20000-es rpmmel es 4-es hutovel. A fekhuto volt keves 2-esen. Szoval valoszinu az elvaltasok jatszanak nagy szerepet.

Edit: Bar volt olyan is hogy tesztidot mentem futni 13 literrel, es a boxbol kijovet a 3. kanyarban megfott a motorom. Bar ez csak egyeduli eset, lehet neha veletlenszeruen is adodnak technikai problemak. Melegedest nem jelzett a jatek.



Szerkesztette: Tusy - 2010.05.24 13:21
Szerzõ RE: F1 2004
robikasztar
Tag

Hozzászólások: 1265
Lakóhely: Ko¹ice - Kassa
Regisztrált: 2009.02.26

x11 x21 x28
Elküldve: 2010.05.24 13:37
En amellett vagyok, hogy ne legyen valtoztatas. Egyszeruen nem csontig kell nyomni a gazpedalt, es piroson valtani - bar, en mindig ezt csinalom, szoval ellentmondasba utkozok magammal szemben smiley - hanem szepen, nyugodtan 300-400at visszavenni a fordulatszambol, 8-as motorteljesitmennyel es 4-es hutovel vegignyomni. Aztan meg lehet gombra allitani a teljesitmenynovelest, es elozesnel, ugyanugy kihasznalni mint CC-n.
Szerzõ RE: F1 2004
Tusy
Moderátor

Hozzászólások: 1163
Lakóhely: Kassa
Regisztrált: 2009.02.26

x43 x34 x32
Elküldve: 2010.05.24 13:39
CiBa írta:
Nekem egyedül ezekkel az unreális idõkkel van problémám.Az autó szerintem túl erõs,melbourne-ben pl az 1,19 az elég kamu idõ.
Nem a tapadás túl nagy hanem a motor sokkal erõsebb mint kellene.


Vagy a palyak aranytalanul rovidek.


Oldal: 8 / 24 << < 5 6 7 8 9 10 11 > >>
Ugrás a fórumra:

Bejelentkezés
Felhasználónév

Jelszó



Még nem regisztráltál?
Kattints ide!

Elfelejtetted jelszavad?
Kérj újat itt.
Üzenõfal
Üzenet küldéséhez be kell jelentkezni

tomahawk
2024.02.19 15:59
Sziasztok, igaz hogy csak itt, de atveszem a pole poziciot. ;]
Csuly
2023.12.13 11:59
up smiley
Adam
2022.05.15 18:14
Na csá smiley
tomahawk
2022.04.06 16:57
Szeva Bedy, 1000 eve .......... hogy kiloktelek Kanadaban halozati hiba miatt . ;]
Plett
2022.03.02 20:59
Engedjétek el smiley
Bedy
2022.03.01 15:29
Szevasztok! Azért se Toma ?
tomahawk
2022.02.01 17:07
Sziasztok, gondoltam ujra irok ide valamit hogy egy ideig megint az enyem legyen a legfrissebb bejegyzes. :] Mondjuk az eves beirogatasokon felul azert tolnek par kort, hatha nem csusznek ki az elso kanyar ... a francokat ... egyenesben. ;]
VATANEN
2021.12.24 15:17
Talán egyszer igen smiley Ha jó sokan szeretnének újra élni smiley
gyuszi
2021.12.19 17:44
Sziasztok! Időnként én is benézek...kis nosztalgia....és talán egy kis kíáncsiság,hogy elindul-e az élet itt.
Fix
2021.10.24 12:53
smiley
CiBa
2021.01.02 10:09
BÚÉK! smiley
Finland
2020.12.20 20:36
Sziasztok! Kellemes lakomázást mindenkinek az év hátralevő részére smiley
Adam
2020.12.20 17:58
bummm
pikador
2020.12.19 18:19
Azt bizony nagyon jól tetted smiley
tomahawk
2020.12.15 23:47
Sziasztok, gondoltam irok ide valamit hogy az enyem legyen a legfrissebb bejegyzes. ;]